Like Fanpage : Follow twitter :

Gambar dan Video Nazmi Membuat Latihan di Portugal

Posted by Ir on Thursday, May 17, 2012

Hai Assalamualaikum.. Glad to say that, Nazmi Faiz sekarang berada di Portugal untuk sesi latihan bersama kelab disana… Alhamdulillah buat Nazmi..

Kat sini ada beberapa keping gambar Nazmi yang membuat latihan di sana.. dan sungguh kecil molek Nazmi ni.. Biasa la, baka melayu.. Nak dibandingkan dengan orang sana, sungguh tinggi..

Apa apa pun penulis wish Nazmi Good Luck dan berjaya disana.. KAKA Malaysia.. =)

“Mengikut beberapa sumber, Nazmi Faiz hampir pasti akan bermain utk skuad SC Beira-Mar musim depan. Pengarah pengurusan bolasepak antarabangsa, Marco Guimares berkata, "Impian Nazmi untuk bermain di skuad senior sgt cerah. Kami sedang memeriksa dan sedang dalam proses memuktamadkan  butir-butir penting Nazmi di Portugal.

Dan kemungkinan Nazmi akan menandatangani kontrak pra bersama SC Beira- Mar." Nazmi Faiz dibenarkan untuk menandatangi kontrak senior bersama kelab baru selepas berumur 18 tahun iaitu pada 16 Ogos ini, jika mengikut peraturan FIFA.

Awal tahun ini, Nazmi telah menaruh harapan yg tinggi utk bermain di salah satu kelab eropah namun tidak kesampaian akibat dari syarat-syarat disana yang begitu ketat.

Melihat dari kenyataan SC Beira- Mar ini, mereka seperti mahu mengambil Nazmi sebagai pemain mereka satu hari nanti. Mungkin musim depan, atau musim seterusnya. InsyaALLAH. “

Nazmi Latihan DI Portugal