Like Fanpage : Follow twitter :

Beli Handphone Secara Installment tanpa kad kredit!

Posted by Ir on Thursday, May 24, 2012

image

Assalamualaikuam.. Hai.. Semua orang tahu kalau nak beli phone secara installment mesti pakai kad kredit. Kalau tak tak boleh..Tapi ada seorang akan ni Mc’Sepet yang buat installment untuk jualan handphone..

Bukan takat installment sahaja, cash dan kutu pun ada.. Kedai yang bernama Kedai Handphone On9 di facebook merupakan milik Mc’Sepet, berdaftar dengan SSM dengan no daftar 001767178-A..

Untuk wanita yang pentingkan kecantikan >promo here<

Cara pembelian installment, setiap handphone yang di inginkan perlu dibayar deposit,..Kebiasaan deposit separuh harga dari harga handphone atau boleh buat rundingan dengan Ms Sepet, terus boleh dapat phone. Then selebihnya hendaklah di bayar bulan bulan..

Kalau guna cara Kutu pulak, kena ada 5 orang, biasa nya cukup 5 orang baru boleh jalan. Then bayaran bulanan ikut kutu, selepas kali ke tiga bayar baru dapat phone.

Ini adalah alternative yang penulis berikan pada korunk yang nak beli handphone.. Boleh like page Kedai Handphone On9 atau masuk group Installment @ Kutu Mc’Sepet..

Penulis tulis ini bukan bermakna anda boleh beli dengan separuh harga, dan selebih nya tak bayar… nstallment boleh, tapi ingat hutang selebihnya kena bayar.. Wajib bagi seseorang membayar hutang.. Kang mati karang, tanah tak terima payah pulak kan?

 

#hai, bila la boleh beli Samsung Galaxy SIII.. duit oh duit..

P/s: 3 magic yang akan aku terima adalah….baca selanjutnya