Like Fanpage : Follow twitter :

Astro gunakan Youtube sebagai platform video dan Stream

Posted by Ir on Tuesday, June 05, 2012

image

Hai.Assalamualaikum… Dah tengok Konsert Kenangan Sudirman baru baru ni? untuk mereka yang tengok di Astro mesti perasan ada satu part dimana AC MIzal memperkenalkan Stream Astro di Youtube…

Dengan username njoiprima, penonton astro dapat menonton live stream untuk Konsert Kenangan Sudirman pada 3 Jun 2012 yang lepas.. OK, serius tak ramai yang perasan termasuk aku..=)..

Bukan takat ada Channel Youtube untuk Astro prima, tetapi ada juga untuk Astro AEC, Astro Vanaavil, Astro Awani dan lain lain..

Peluang yang baik di ambil oleh Astro setelah banyak video Astro yang di uploaded secara sengaja atau tidak sengaja oleh peminat, dan rata rata video tersebut telah di banned, di blocked dan removed berdasarkan polisi Astro.. Termasukla video yang aku upload, video lawak Johan..=)..

Apa-apa pun, lagi best kalau Astro tambah lagi satu Channel di youtube, iaitu Astro Ria.. =) So boleh kami tengok video direct dari Channel Astro seperti rancangan Masterchef Selebriti yang sememangnya menjadi rancangan kegemaran ramai selepas di terbitkan minggu lepas!!.. =)

image