Like Fanpage : Follow twitter :

Story of Cultural Camp to Korea, Day 1 – Penerbangan ke Korea

Posted by Ir on Sunday, January 29, 2012

Assalamualaikum.. sungguh lama rasa tak update cerita peribadi.. haha.. ini cerita untuk pengembaraan ke Korea , Cultural Camp, Deijin University, Korea..

Hari ni 29 Januari 2012.. Akan berlepas ke Korea menaiki Air Asia.. penerbangan pukul 11.30 malam dari LCCT.. Seramai 31 peserta dan 2 pegawai yang akan mengiringi kami..

SAM_1426

Jadual untuk Cultural Camp di Korea (Winter Camp Program Deijin University)

Untuk hari ni, pertukaran wang dalam Won , kalau 1000 won sama dengan RM2.83.. aku just tukar RM995.00 je.. so dapat 340,000.00 Won…

Sloggy Girl’s Night?? Bila??

Tapi harga beli dia kadang kadang berbeza ikut tempat.. rate tadi adalah rate di Mid Valley.. tapi kalau kat Amcorp Mall, rate dia 1000 won sama dengan RM2.71..

29012012136

Ini lah dia duit bekalan untuk ke Korea.. agak agak cukup tak? haaa.. cukup kot.. lagipun aku bukan kaki shopping.. Tapi kalau gadget..erm.. boleh je bantai.. tapi kene berjimat la..

Memandangkan kat sana susah nak cari makanan halal, so terpaksa la bawa banyak makanan ke sana.. mostly maggi dan roti, serunding pun ada..

Sekarang cuma risau cuaca je.. ramai dah cakap kat sana extremely cold… memang kena berlapis-lapis la pakai baju., nak beli long john memang tak mampu.. almost RM200 satu set long john.. huhu.. redha je la..

Shopping terakhir pagi ni di Uptown Cheras. cari bundle.. dapat la jugak baju untuk Winter.. penat kami tawar menawar.. haha.. kelakar..

apa apa pun.. tunggu next entry..dan nantikan gambar gambar menarik dari Kami…  LCCT and Travel to Korea.. peace!!

Tag: Pertukaran Pelajar ke Korea, Korea Cultural Camp, Pertukaran pelajar ke Deijin University,