Like Fanpage : Follow twitter :

Halusi Hati, Ringankan beban.. membantu dua rumah kebajikan! Ayuh!

Posted by Ir on Thursday, January 26, 2012

Setelah dua hari, aku dan sorang kawan aku bergerak untuk menyiapkan beberapa kerja seperti penyewaan padang, meja kerusi, khemah dan lain lain untuk membua satu karnival yang diberi nama Karnival Bakti Kinabalu..

Seramai 40 ajk yang telah dipilih untuk membantu menjayakan projek ni.. Aku pertama kali menjadi pengarah, betol betol menjadi pengalaman berharga untuk aku..dan banyak yang perlu aku pelajari untuk melaksanakan projek ini..

Memandangkan sekarang waktu cuti, mestilah ramai yang bercuti.. tapi aku terpaksa korbankan cuti aku… bersama sama seorang kawan yang betol betol bersemangat unuk melakukan kerja.. So aku pun tambah la bersemangat.!..

26012012134

Berada di depan komputer, dan berdekatan telefon untuk membuat call ke company untuk tajaan.

Projek Bakti Kinabalu adalah projek kebajikan yang tidak untuk keuntungan, tetapi membantu mereka yang memerlukan.. Dua buah rumah kebajikan sudah di pilih.. Kami menjayakan projek ini untuk membantu mereka dalam menampung keperluan hiudp.. terutamanya kos perubatan.

Projek ini akan dijalankan pada pertengahan bulan Mac 2012.. Butiran lanjut boleh ke Blog Projek Bakti Kinabalu atau like fanpage ini untuk mengetahui lebih lanjut update terkini...

Kami akan menganjurkan karnival dan juga konsert!.. Untuk mereka yang  ingin menaja projek ini, boleh la berhubung terus ke email projekbakti@gmail.com .. Kami sangat sangat menghargai sekiranya ada yang berminat untuk menjadi penaja.. Kerana kewangan untuk menjayakan projek ini sangatlah terhad memandangkan kami masih seorang pelajar..

Halusi hati, ringankan beban”