Like Fanpage : Follow twitter :

Video SKYPE pesanan dari Nur Amalina Che Bakri

Posted by Ir on Wednesday, January 04, 2012

Nur Amalina Che Bakri.. Berita terbaru mengenai Nur Amalina Che Bakri. Menurut informasi.my, beberapa wartawan tempatan dapat membuat live video menggunakan Skype bersama Amalina che Bakri..

Apa yang aku boleh nampak kat gambar dan video ni, it seems like memang tuh la Amalina , macam dalam gambar yang tersebar di facebook timeline.. MEMANG SAH!!!..

Tetapi Ibu Amalina memberitahu itu gambar Amalina semasa 2009 dan ibunya yang membeli baju itu untuk Amalina.. tapi baju yang mana ya? yang header timeline ke?? Aku kurang pasti..

Yang menjadi berita hangat untuk hari ini adalah penafian ibu Amalina mengenai pelajaran Amalina yang dikatakan gagal di universiti.. Itu sebenarnya .. bukan penyangkalan untuk imej yang dibawa oleh Amalina..

Ibu Amalina Che Bakri yang sedang berskype bersama anaknya.

Amalina Che Bakri

Video Ucapan Amalina Che Bakri untuk pembaca

PART 1

 

 

PART 2

Betolkan? so betullah perubahan imej yang berlaku itu.. penyangkalan dari ibu Amalina adalah untuk menyangkal kata kata bahawa Amalina Gagal di Universiti. Walhal Amalina tidak gagal.. cuma perubahan imej sahaja..Aku pun tak pernah keluarkan kenyataan Amalina Gagal.cuma aku mention mengenai pemakaian Amalina ala ala beyonce di entry Amalina Che Bakti kecundang di negara asing

Info dari Beautifulnara.com dan Informasi.my