Like Fanpage : Follow twitter :

Matahari Terbenam di Kuala Perlis..

Posted by Ir on Tuesday, January 17, 2012

Matahari Terbenam di Kuala Perlis..

C360_2011-11-27 18-56-13C360_2011-11-27 18-56-13_org

Assalamualaikum.. 2 hari lepas.. Untuk pertama kali aku pergi Kuala Perlis. Sebab ada tugasan disitu. dan pertama kali aku melihat matahari terbenam di Kuala Perlis.. Cantik sangat.. Ciptaan Tuhan.

Kat sana ada jualan makanan gak.. di bawah pencawang dieorang duk jual. Jual apa? hmm.. ada kepak ayam panggang, ada laksa penang, ada bihun sup, makanan bergoreng dan juga yong tau fu panggang. Sedap.. Nak nak sambil tengok matahari terbenam. Actually, saya sendiri tak sedar bila fully matahari terbenam.. sebab duk sembang kencang sangat. hahaha

Ada kawasan gerai makan dia open table betul betul tepi benteng jalan tar. Buka meja kat situ, tetapi ada yang bernasib baik dapat tempat full jauh dari bertenggek di benteng jalan. Mungkin mula mula berniaga dieorg dah cop sapa cepat dia dapat. Heh..

Tapi seriusly, semuanya cantik.. ramai jugak orang pi sana. Mujur time saya pi takda orang yang saya kenal kat sana saya jumpa. Heh.. kalau tidak kantoi.. =P C360_2011-11-27 19-17-04_org