Like Fanpage : Follow twitter :

Memey Hamil 6 Minggu

Posted by Ir on Thursday, June 28, 2012

019193772

Aku ni kalau bab artis hamil laju je.. Saja tumpang gembira sama.. Terbaru Memey yang juga Isteri kepada Norman Hakim sekarang disahkan hamil 6 minggu.

 

Menurut Memey dia telah membuat ujian kehamilan sendiri sebelum Norman membawa Memey ke Klinik untuk pengesahan. dan Alhamdulillah, Memey sekarang hamil 6 minggu. Tahniah untuk Memey dan Norman Hakim..

 

Semalam, saya ada buat ujian kehamilan sendiri di rumah selepas balik dari lokasi penggambaran. Apabila melihat keputusan yang positif, saya masih tidak percaya, berdebar dan terus menangis. Selepas itu, abang Norman membawa saya ke klinik dan Alhamdulillah, doktor sahkan saya hamil enam minggu. Setakat ini saya tiada sebarang alahan, tapi sejak dua hari kebelakangan ini saya rasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak.

 

Entry lain yang menarik:

1) Game terbaru Odor Monster

2) Apa hebatnya green tea?

3) 8 Fakta Menarik Tentang PTPTN

4) Pemenang Cornetto Uda & Dara

5) Kawan Baik di Monster University