Like Fanpage : Follow twitter :

Makan di Hayaki Café 24 Jam..

Posted by Ir on Saturday, May 19, 2012

Hai.. hohoho.. Hayaki Café.. pengasas dari Kelate tak silap. Kiteorg datang sini lepas konvo my sis, minggu lepas..

Saja makan kat sini sebab kata kat sini makanan sedap.. Betul..sedap tapi hanya makanan nasi la.. kalau western bagi aku kurang sikit..

_DSC0307

_DSC0308

Terletak di Danau Kota, betol betol depan Uptown Danau Kota.. Jom kita tengok menu yang ada..

Nasi Dagang Ayam dan Ikan

_DSC0324

Nasi Kukus Hayaki

_DSC0326

Nasi Kerabu

_DSC0327

Chicken Chop

_DSC0328

Apa yang kami order dan komen dari orang yang makan":

1) Pulut dengan mangga : sedap..

2) Nasi ayam percik , papa kata, sedap dan puas hati..

3) Aku order Chicken Chop Black Paper , Aku kata black paper tak berapa sedap, macam tak di masak..

4) Oriented Chicken Chop, Adik aku cakap, not bad, sedap..

5) Nasi chicken chop, ayah aku cakap tak sedap, sebab sos dia kot..

oleh kerana tak puas ati, ayah aku order lagi satu.. best of the best..

6) Nasi Ulam ikan.. yang ni katanya maveles.. habis sepinggan..

Itulah dia, kalau pantai timur, ulam budu jugak yang best!!

_DSC0341

Air bandung, best!! maveles..

_DSC0351

Pulut Mangga

_DSC0364

Chicken Chop Black Paper.. sorry, black paper tak sedap..

 

Overall, kat Hayaki Café ni yang best adalah makanan nasi.. Nasi Ulam, Nasi Kerabu, Nasi Kukus Ayam, Nasi dagang makanan yang korunk should try..  Paling best... =)

adios…..