Like Fanpage : Follow twitter :

Misha Omar akan bernikah akhir tahun ini.

Posted by Ir on Sunday, February 19, 2012

image

Firos, bakal suami Misha Omar

Alhamdulillah.. satu persatu artis kita akan melangkah ke jinjang pelamin.. Misha Omar atau nama sebenarnya Samihah Omar akan bertunang dan bernikah pada akhir tahun ini.

Pasangan Misha adalah seorang juruterbang Mas (pilot oooo) iaitu Firos Ezzwan Rossly, 30 tahun. Mereka dikatakan pernah bercinta dan putus beberapa kali. dan akhirnya memutuskan untuk berkahwin akhir tahun ini.

Mungkin sebab saya bercinta dengan Samihah Omar (nama sebenar Misha), bukan Misha. The artist I adore, the women I love (artis yang saya puja, tetapi wanita yang saya cinta). Saya tak perlu menjadi orang lain, begitu juga dia.

Lebih menggembirakan, Firos tiada masalah dengan Adam iaitu anak angkat kepada Misha Omar berusia 6 tahun untuk berkongsi kasih..

Tahniah saya ucapkan kepada Misha..

Untuk lebih lanjut boleh ke Beautiful Nara