Like Fanpage : Follow twitter :

Tandop Hotel - Hotel Murah & Selesa di Kedah dan Perlis!

Posted by Ir on Sunday, January 15, 2012

image

Hai.. Untuk mereka yang bercadang nak gi Kedah atau Perlis, aku ada satu hotel yang murah dan selesa untuk menginap. Aku dah penah stay kat hotel ni, masa tuh tengah study week, aku pi sana cari ketenangan dan study. Alhamdulillah.. Murah dan selesa.

Tandop Hotel, ada 3 cawangan. Ada dekat Alor Star, Jitra dan Perlis. Kalau lihat dekat website dia, macam macam info ada. http://thotel.com.my.

Perjalanan ke Tandop Hotel ke Alor Star murah je. Hanya RM15.. Jauh? tak la jauh sangat. Tandop Hotel Kat Alor Star dekat dengan Alor Star Mall. Jalan kaki dah boleh sampai.

Harga bilik dia murah. Kalau sorang dan satu katil harga hanya RM 50, kalau double bed hanya RM65 .. tapi bergantung pada off peak atau pun peak. Biasa peak mahal la sikit. Untuk single bed biasa tak banyak. Cuba tengok harga kat bawah ni.. Nih harga kat cawangan di Hotel Tandop kat Alor Star. Setiap cawangan harga lain dan quantity bilik pun lain.

image

Untuk mereka yang nak tengok harga kat 2 negeri lain boleh klik sini.

Jitra/Chanlun | Kuala Perlis

Dia punya fasiliti pon ok! tak da masalah. Antaranya ada Astro movie. Yang aku paling suka. Kalau duk Hotel BUstani mahal, tapi takda Astro Channel.. rugi, so baik duk Hotel Tandop.. Murah.. tapi dia punya room tak banyak la.. Ini dia fasiliti yang ada kat Tandop Hotel.

-Astro Channel
-WiFi
-Wired Internet
-COWAY Drinking Water
-Parking
-24 hours Security
-24 hours Surveillance
-Air-conditioning
-Prayer Mat
dan lain lain.

Apa apa untuk reservation boleh la ke laman web utama Tandop Hotel >> http://www.thotel.com.my