Like Fanpage : Follow twitter :

Kesilapan terburuk dalam FILEM tahun 2011

Posted by Ir on Monday, February 13, 2012

image

Penerbit filem mengambil masa yang panjang, dengan hari-hari yang kadang-kadang diperlukan untuk aksi hanya beberapa saat rakaman. Oleh itu, ia tidak memeranjatkan bahawa kesalahan kesinambungan terjadi ke dalam hampir semua filem - Hollywood terbesar blockbusters.

Kami sering mengesan kesilapan dalam filem, tapi tidak sebanyak seperti Jon Sandys, yang ketagih mengendalikan tapak moviemistakes.com. Kami bertanya kepadanya untuk menarik keluar beberapa kesilapan yang terbaik dari blockbusters atas tahun lepas.


'Bridesmaids'

Salah satu komedi yang paling berjaya tahun lepas tetapi tidak sempurna. Berikut adalah Annie - dimainkan oleh Kristen Wiig - Membakar Maya Rudolph Lillian untuk kali kedua. Dalam pukulan rapat, dia memegang mikrofon di tangan kirinya dan seruling champagne dalam kanannya. Kamera pergi kepada penonton, dan apabila ia kembali kepadanya, seruling dan mikrofon telah bertukar tangan. Dalam tembakan luas akan datang, kembali ke kedudukan asal mereka.

 

'Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1'

Kipas helang bermata 'Twilight' perasan bahawa apabila Bella (Kristen Stewart) memanggil Rosalie (Nikki Reed), anda secara ringkas dapat melihat skrin telefon bimbit sebelum dia meletakkan telinganya. Skrin kunci masih kelihatan, menunjukkan dia tidak mendail apa-apa.

 

'Mission: Impossible - Protokol Ghost'

Dalam perlumbaan keempat Tom Cruise sebagai super-mal Ethan Hunt, finale melihat dia bertarung dengan penjahat di tempat letak kereta. Satu masalah: kereta adalah semua bahagian pemamdu di sebelah  kiri (terutamanya yang melibatkan tindakan utama), tetapi urutan yang ditetapkan di India, di mana kereta adalah di sebelah kanan!


'Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2'

Ia adalah salah satu filem yang paling menguntungkan sepanjang masa, tetapi itu tidak bermakna kesilapan ia percuma. Menonton adegan epilog lagi. Anda akan perasan bahawa apabila Harry dan Ginny yang lebih tua melihat anak-anak mereka di Kings Cross Station, adalah pukulan Big Ben. Terdapat dua masa yang berlainan di sisi jam.

 

Limitless

Dalam jentik layak Bradley Cooper 'pil ajaib', kaedah-kaedah graviti seolah-olah tidak untuk memohon. Di tempat kejadian apabila Eddie (Cooper) bersembunyi dengan kelab golf, ada kerusi biru yang mendapat dilanggar semasa pembunuhan itu. Tetapi beberapa minit kemudian apabila dia peeks mengelilingi sudut untuk memeriksa penceroboh, kerusi biru ajaib berdiri tegak lagi.

 

‘Unknown’

Menonton drama tindakan ini Liam Neeson dan anda akan dapati semasa adegan apabila dia crash ke dalam sungai, dia bangs kepala baginda di atas kaca. Beliau mendapat parut di sebelah kanan kepalanya, tetapi semasa adegan mengejar kereta yang berikut, parut boleh dilihat perubahan sisi dari kiri ke kanan secara tetap.

'Transformers: Dark of the Moon'

Ini sekuel robot-dalam-samaran dinamakan 'The most mistake-ridden movie of 2011' oleh moviemistakes.com, jadi ini adalah hanya salah satu daripada banyak kesilapan yang ditemui oleh peminat. Apabila Sam (Shia LaBeouf) dan Dylan (Patrick Dempsey) berjuang, jam di belakang mereka berubah untuk masa yang berlainan setiap pukulan. Ia bermula pada 00:40, 02:25, 00:15 dan 11:00 dalam suntikan-suntikan berikut. Mungkin ia adalah sebuah transformer. Lihat di bawah ...

image

 

‘The Green Hornet'

Ini update apa-apa yang hadir TV klasik memaparkan a rogue beach ball. Ada adegan apabila Reid (Seth Rogen) dan Kato (Jay Chou) berjuang di tepi kolam renang dan bola pantai jatuh daripada kerusi apabila mereka mendarat di air. Ajaib ia kembali di atas kerusi dalam scene berikutnya.


'The Hangover Part II'

Semasa sekuel komedi ini, Phil bizarrely Bradley Cooper panggilan Stu 'Ed' semasa sequences apabila mereka melarikan diri Russia dengan monyet. Sebabnya? Nama sebenar bintang bersama beliau adalah Ed Helms.